top of page
  • תמונת הסופר/תשרונה שם טוב

סקס פוזיטיב

עודכן: 11 באפר׳

סקס פוזיטיב, אין לי מילה רעה שבעולם להגיד על זה, וכל דבר שעושה טוב לאנשות הוא טוב בעיני, כל עוד אינו חוצה גבולות אישיים של אף אחד.ת מהן.

גבולות - סקס פוזיטיב

הבעיה שלי עם סקס פוזיטיב זה שא.נשים משתמשים בגישה כאמתלה לפוגענות, והנזקים והפשעים נגד האנושות (ובמיוחד מגדרים לא גבריים) שלפעמים נדבקים כמו עלוקות לגישה המצוינת הזו, לדוגמא:

- גבולות אישיים במיניות זה שמרני חסוד ו"סקס נגיטיבי". - מי ש"באמת" פתוח.ה ו"סקס פוזיטיבי.ת" תמיד תאתגר את עצמה ויסכים לבחון ולמתוח גבולות בכל מצב. - החופש המיני הוא מעל כל דבר אחר, ואם יש לאדם גבול אישי שמאלץ אחריםות להגביל את המיניות שלהםן לידו... הגבול הזה הוא בעיה שלו שעליו לפתור. - אם יש לאדם טריגרים על מיניות הסיבה היא שהוא שמרן, מיושנת, מלודרמטי במקום זורם, צומי, רוצה לשלוט באחרותים. - אם כבר יש אנרגיה מינית היא מקודשת ומעל הכל ולהפסיק אותה זה פשע.

וכן הלאה. כא-מונוגמים אנחנו עשויות למצוא עצמנו בשלל מלכודות מהנ"ל, לפעמים בסיטואציות חד פעמיות כמו דייט שמצפה שנזרום יותר, מסיבת פטיש שבה אנו מצופות להרגיש בנוח בכל מצב, מיניות פומבית, סטוץ רב משתתפיםות, סדנא עם מיניות, סקס פתאומי ללא שום שיח מקדים עם הפרטנר.ית והמטא, וכן הלאה. אנחנו גם עשויים להיות מצופים להמשך ככה, בקלילות, לכל מיני בנות אדם בכל מיני מצבים ובלי יותר מידי גבולות או העדפות.

בסיטואציות מתמשכות המלכודות האלו עשויות לזרוע הרס רב מאד:

-מטא שמצפה להכנס לטריאדה מינית ורגשית עם הפרטנר.ית המשותפ.ת והמטא, וחותר.ת לשם במרץ, בלי לראות את ה*א.נשים*, הרצונות, המסוגלויות, הקצבים והצרכים שלהםן.

-פרטנר.ית משותפ.ת שלוחצת על טריאדה מינית ורגשית עם שני האהובות.ים הנפרדים שלו.ה, ומתעלמת מטריגרים, חוסר משיכה, גבול שהוצב.

-פרטנר.ית שחותרת ליצור מצבים של מין מרובה משתתפות במעורבות של האהובותים שלו.ה, ללא שיח וללא בחינת תוצאות.

-פרטנר.ית ומטא שמנכיחות את המיניות שלהםן בכל מרחב שגם המטא השני.ה נמצא בו, בציפייה שזה "אמור" תמיד לא להפריע לו.ה.

-חבריםות שלא מסכימות להתחשב בגבולות וטריגרים אישיים מול מיניות במרחב, ואם הבחירה היא להמנע ממרחב כלשהו עקב כך, מפעילות לחצים, מנגנוני ביוש ואשמה, ומקטינים את הקושי של הנמנע.ת.

-חברותים שלוחצים על מתיחת גבולות, אתגור עצמי, חובת הוכחת קוליות/זרימה/ השתתפות.. כאשר הבחירה לאתגר או למתוח היא אישית בלבד ואין לאיש שבעולם זכות אי פעם ללחוץ לשם.

אלו נושאים מורכבים, כואבים, לא פשוטים, אפורים בשיח לצערי, אך רחוקים מאפור בחוויה. הרבה פעמים זה לא מישהו.י חיצוני בכלל שלוחץ או מושך אלא דרייב פנימי שלנו שמערב אותנו במצבים כאלו ללא בחינה עצמית מעמיקה וללא המוני שיח ותקשורת שחשוב שיהיו שם.



56 צפיות0 תגובות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page